Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от D.Dimitrov Покажи съобщение
    Колеги днес се появи един проблемна 159ката и искам да събера мнения преди да влезе в бокса.Днес както си карам се появи едно метално чукане отпред,без видима причина.Когато колата е спряла двигателя си работи нормално,но когато е в движение започва това метално чукане отпред.Не знам дали може да има нещо общо но скоро сменях съединител и демпфер(скоростите си влизат нормално)
    Най-вероятно е тампон на двигателя.

    Comment


    • Колеги, откъде най-лесно могат да се прекарат кабели между купето (зоната под волана) и моторния отсек?
      Иде реч за сноп с диаметър около 6 мм.

      Сигурен съм, че някой беше писал по въпроса, но не го намирам.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Колеги, откъде най-лесно могат да се прекарат кабели между купето (зоната под волана) и моторния отсек?
        Иде реч за сноп с диаметър около 6 мм.

        Сигурен съм, че някой беше писал по въпроса, но не го намирам.
        Ако не се бъркам имаше маншон до съединителя.
        Алфа 146'96 1,7 ie 16V еx
        159 1.9jtdm 150 cc 2007

        Comment


        • Под решетката на чистачките има изход - излиза точно зад бушониерата - трудно е да се прекара презз самата гума , но в моя случай по мързеливия начин под уплътнението прекарах моя кабел и сложих силикон . подобен изход има и от другата страна.

          Click image for larger version

Name:	qwer.jpg
Views:	1
Size:	90.9 Килобайта
ID:	2351622
          Last edited by Grishata; d.m.y г., 15:36.

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Колеги, откъде най-лесно могат да се прекарат кабели между купето (зоната под волана) и моторния отсек?
            Иде реч за сноп с диаметър около 6 мм.

            Сигурен съм, че някой беше писал по въпроса, но не го намирам.
            Аз кабелите, за онова устройство дето ти ми направи, ги прекарах през отвора на жилото за предния капак. При теб са малко повече кабели и вероятно ще трябва малко да преправиш гумената уплътнителна тапа.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • Ще преценя "в движение", кой от трите варианта ще ползвам.

              Благодаря Ви за насоките!




              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ще преценя "в движение", кой от трите варианта ще ползвам.

                Благодаря Ви за насоките!


                Да не действаш с озвучаването на колата?
                При мен дори и с адаптери, HERTZ-a не влезе, отзад магнита опира в една метална "греда". Сега ще изолирам вратите предните барем засвирят малко по-добре.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                Comment


                • Не.
                  Правя си една индикация на инжекторните времена (на бензин и на газ) за да мога да гледам, без компютри и кабели, кога аджеба, започва да добавя бензин и колко, после кога връща на газ и пр.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Здравейте!

                    Някой купувал ли е подкалници и откъде?
                    Гледам разни из нета, на около 30-40 лева, но ми се струват подозрително евтини, та затова искам да попитам. За предни става въпрос.
                    И друго, има ли някакъв вариант, въпросните подкалници да са без предните "престилки", т.е. да не стърчат отпред пред гумата, че така или иначе колата е ниска и тези допълнителни 3-4 сантиметра са предпоставка за почти незабавно счупване и на новите, което обезсмисля смяната?
                    Shit happens, sometimes...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ivjordan Покажи съобщение
                      Здравейте!

                      Някой купувал ли е подкалници и откъде?
                      Гледам разни из нета, на около 30-40 лева, но ми се струват подозрително евтини, та затова искам да попитам. За предни става въпрос.
                      И друго, има ли някакъв вариант, въпросните подкалници да са без предните "престилки", т.е. да не стърчат отпред пред гумата, че така или иначе колата е ниска и тези допълнителни 3-4 сантиметра са предпоставка за почти незабавно счупване и на новите, което обезсмисля смяната?
                      Да знаеш, че повечето евтинджоси са супер крехки и още по-важното са без изолацията. Хората реват, че им е шумно. Все пак ти решаваш. Лесно можеш да отрежеш стърчащата част... Но пък да купиш и преправяш, някак не се връзва...
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • Аз купувах.Бяха евтини -по 28лв единият.Има няколко вида- пасват на 100% набраздените с улеи.

                        Има едни гладки, не пасват на 100%- не са достатъчно широки.

                        Старите оригинални ги оставих при Румен който си ги хареса да ги взима.Според него бяха наред, но според мен бяха отчупени точно отпред където казваш.Опжията р да ги резнеш 5-6см отпред преди да ги качиш, но аз се отказах, защото сложих гуми оригинална височина и с тях ако е закачило за 5000км е било 2 пъти, а и 28лв не са много за един подкалник.

                        Старите бяха буквално много меки, от някаква много гъвкава пластмаса.Как ги е счупил предният собственик не зная.
                        Нямаха дупки, но имаха цепнатини вътре 1 или3 на подкалник.Не е много, но ме дразниха.

                        Поръчай ги задължително с опция "преглед" и е поръчката пиши, че искаш само с жлебове/вдлъбнатини.Те пасват по широчина.

                        Ще ги счупиш, ако си д по-ниски гуми от оригиналните или си версия TI.

                        Или ако качваш бордюри.Аз не качвам.

                        Новите подкалници да от твърда пластмаса, закачал съм ги, но не да счупили и нямам проблем с тях.
                        Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 15:16.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • Колеги, малко лаишки въпрос, но не съм в час по темата. Говорихме си по темата с познати и твърдят, че при ремапнат двигател смяна на интеркулера, в моя случай от 1,9 на 2,4 или челен кулер, ще има осезаем ефект фурху динамиката и егективноста на двигателя. Има ли такова нещо и ако взема, че се вкарам в този филм (изглежда свободното време ми идва в повече напоследък ) ще трябва ли да се правят допълнителни настройки на софтуера?
                          Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                          Comment


                          • Кулерът на 1.9 и 2.4 е един и същ.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщение
                              Колеги, малко лаишки въпрос, но не съм в час по темата. Говорихме си по темата с познати и твърдят, че при ремапнат двигател смяна на интеркулера, в моя случай от 1,9 на 2,4 или челен кулер, ще има осезаем ефект фурху динамиката и егективноста на двигателя. Има ли такова нещо и ако взема, че се вкарам в този филм (изглежда свободното време ми идва в повече напоследък ) ще трябва ли да се правят допълнителни настройки на софтуера?
                              Aко усещаш, че колата ти умалява в най-големите жеги и/или при повече даване на газ, тогава наистина имаш нужда от друг кулер.

                              Но трябва да се смята и да се слагат изпробвани неща, защото твърде голям кулер с малко турбо ще резултира в много голям лаг - забавяне докато малкото турбо "напълни" големия кулер.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Мисля, че кулерът на 159 е достатъчно голям, за да поеме ремап от 40-50 коня Вече за по-нагоре си требе нещо по-голямо
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                                Comment

                                Working...
                                X